Avatar billede Chevy396 Seniormester
01. april 2017 - 08:04 Der er 4 kommentarer

"Readly" - Kan man downloade magasiner til PC ?

Har lige oprettet et 14 dages prøveabbonnement på en service der hedder "Readly". Gennem denne service kan man få adgang til alverdens magasiner, og man kan så læse de magasiner der måtte være interessante.

Man får mulighed for at downloade de ønskede magasiner så man kan læse dem offline - denne funktion er vel at mærke kun til tablets eller smartphones.

Hvis man som jeg, gerne vil kunne læse bladene offline på min stationære, ser det ikke umiddelbart ud til at kunne lykkes. Man har mulighed for at læse via browseren, men kun i online tilstand.

Nogen der kender "Readly", og som har et bud på hvordan man kan omgå denne begrænsning, tager jeg gladeligt mod forslag.

Mvh. , og på forhånd tak.
Avatar billede poko1 Ekspert
01. april 2017 - 08:46 #1
Aps. Hvis du bruger windows 8 Eller 10 i Tablet tilstand
https://www.microsoft.com/en-us/store/p/readly/9wzdncrdjpfx#system-requirements
Avatar billede Chevy396 Seniormester
01. april 2017 - 09:38 #2
Takker for linket, Poko1.
Skulle have nævnt i mit oprindelige indlæg at jeg bruger Windows 7 Pro, så jeg kan desværre ikke benytte mig af de muligheder linket henviser til, på min PC.

Går ud fra at jeg må stille mig tilfreds med at benytte min kones tablet til downloads af diverse magasiner.

Men tusinde tak for svaret & fortsat god weekend :)
Avatar billede poko1 Ekspert
01. april 2017 - 12:37 #3
Kom lige i tanker om en artikel der var for et par år siden om netop Apps på Win 7.
https://www.computerworld.dk/art/217631/download-koer-android-apps-paa-windows