Avatar billede Slettet bruger
06. april 2017 - 22:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Creators Update

hej der er kommet en Creators Update  på Windows 10 link https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

men har i hørt om denne eller passe det ikke har Windows 10 men er det en ny 10 så jeg skal formater og boote på ny eller hva
Avatar billede INK Ekspert
06. april 2017 - 23:04 #1
Prøv at læse denne
https://arstechnica.com/information-technology/2017/04/the-windows-10-creators-update-is-now-available-for-manual-upgrading/

Creators update kan downloades manuelt nu, men det er først den 11. april, den endelige version frigives med de sidste patches.

Personligt venter jeg til tirsdag/onsdag i næste uge.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. april 2017 - 23:08 #2
Du skal ikke reinstallere - den fungerer bare som en stor opdatering.

Hvis du ikke installerer den, kommer den alligevel automatisk i løbet af et par måneder.

Det er min strategi - med mindre du har noget helt specielt du venter på i den opdaterede ugave, for der viser sig næsten altid at være nogle små "ups"´er, der får et hav af maskiner til at køre dårligt... - så jeg venter til den er gennemtestet, og de nødvendige "opdateringer til opdateringen" er lavet. Med mindre selvfølgelig, at det er noget jeg bare SKAL have nu... (det er der bestemt ikke her).
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2017 - 00:18 #3
så jeg kan godt køre den på nu det er ikke en beta ?
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2017 - 00:20 #4
prøvet lige og køre den og den den køre nu
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2017 - 11:21 #5
så er den på
Avatar billede INK Ekspert
07. april 2017 - 11:23 #6
Har du tjekket, at den også er aktiveret?
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2017 - 11:45 #7
det er de :)
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2017 - 19:11 #8
ping