Avatar billede molehonter Mester
18. april 2017 - 12:47 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Bedste CMS asp.net free

Jeg leder efter et CMS system til asp.net gratis versioner kan bruge nogle bud.
Avatar billede acore Ekspert
18. april 2017 - 14:26 #1
Umbraco - stort og kendt - kan meget - måske ikke helt open source længere

dnn - tidligere dotnetnuke - har ikke prøvet det selv, men fået det anbefalet. Er i hvert fald open source.

Du ville få bedre bud, hvis du fortalte hvad du lægger vægt på og hvad det skal bruges til,
Avatar billede molehonter Mester
18. april 2017 - 15:21 #2
Det er mere tekst baseret få billeder, ingen animationer, en forholdsvis simpelt opsætning.
Avatar billede acore Ekspert
19. april 2017 - 17:21 #3
Mit valg ville i så fald være dnn fra http://www.dnnsoftware.com/community/download
Avatar billede keysersoze Guru
19. april 2017 - 23:21 #4
Der er et ret stort community bag Umbraco og da det er dansk er der også mange danske muligheder for hjælp så det er umiddelbart den retning jeg ville gå - men for mig lyder problemstilling slet ikke så CMS-agtig, men mere udvikler-agtig da det at få styret fx animationer/ikke-animationer som sådan intet har med CMS'et at gøre men at få kodet præsentationen af indholdet fra CMS'et og det vil være det samme uanset dit valg (medmindre du selvfølgelig være en vej a la wordpress med en masse færdige templates).
Avatar billede arne_v Ekspert
20. april 2017 - 03:08 #5
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_content_management_systems#Microsoft_ASP.NET har en liste.

Umbraco har et saerdeles godt ry. Men jeg tror ikke at det passer til dit behov.
Avatar billede molehonter Mester
20. april 2017 - 21:01 #6
Jeg kigget asp.net løsninger igennem har valgt Umbraco fordi det er godt kendt så det vil nemt at få hjælp, så kender jeg Drupal rigtigt godt. Så virker Umbraco nemt
at gå til, men mange tak for jeres kommentar og input.