Avatar billede Chippo Juniormester
04. maj 2017 - 19:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WhatsApp

Jeg har modtaget en message på min whatsapp fra +91 74014 83451 jeg tør simpelthen ikke læse den men den begynder med Only thing that separates...... +91 det er jo Indien. Hvordan sletter jeg den message uden at have læst den ?
Med venlig hilsen
Jørgen Buser
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2017 - 20:07 #1
alle telefoner har vel en slet knap, i en menu i hjørnet ?
ja lad være at åbne, der kan været virus i der går aktiv

ellers slet alle beskeder
Avatar billede Chippo Juniormester
04. maj 2017 - 20:27 #2
dsv. Kan jeg ikke finde sletknappen i whatsappen . For SMS er der jo mulighed for at slette den enkelte besked. Jeg bliver nok nødt til at slette hele appen men så mister jeg jo alle mine beskeder af mine kontakter igennem tiden.
Tak
Jørgen Buser
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2017 - 07:20 #3
jeg skrev lige i google "virusscanner whatsapp" og der dukkede en del op.
det ser ud til at Avast, Avira, og AVG kan scanne whatsapp for virusser.

så prøv det ?
Avatar billede Chippo Juniormester
10. maj 2017 - 12:03 #4
Nu har jeg fundet løsningen på mit problem. Hold fingeren ned på beskeden du vil slette så kommer en slettefunktion op. Sjovt at man ikke kan læse sig til sådan en lidt vigtig funktion.
Hilsen
Buser
Avatar billede Chippo Juniormester
30. april 2022 - 17:09 #5
Jeg ville lave en FaceTime till min kone over whats app den siger at det ikke muligt fordi hendes video er på pause. Jeg kan ellers lave FaceTime på alle mine andre kontakter. Er der hjælp at hente hos jer tak