Avatar billede lurup Ekspert
23. maj 2017 - 10:52 Der er 1 løsning

Udskriv på 2 sider

Jeg arbejder på en skole som it supporter
Jeghar flere gange bøvlet med at vores kopimaskiner/printer vil skrive ud på begge sider som standart og vi skal ind og vælge  1-sidet for den kun skrive ud på den ene side.
Findes der noget snart noget man kan gøre ved de forskellige printer / kopimaskiner ??
Jeg bruger fx konica minolta c452
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. maj 2017 - 12:17 #1
Normalt skal det stilles på printserveren. på Printserveren sætter du printeren til 1-sidet udskrivning i "enheder og printere". Dette nedarves så til klienten og dermed de enkelte prorammer.

Men præcis konica-minolta har valgt at lade deres maskiner køre på en anderledes måde end de øvrige producenter, så her vil jeg råde dig til at ringe og høre med Konica-Minolta, hvad de mener der skal til...