Avatar billede Laerkemunk Novice
06. juni 2017 - 21:22 Der er 6 kommentarer

MacBook Pro vil ikke oplade

Hej, min MacBook Pro vil ikke oplade, stikket står bare og blinker grønt.
Avatar billede Laerkemunk Novice
06. juni 2017 - 21:23 #1
Er der nogen der ved om jeg så skal have helt ny oplader eller om der er noget galt
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. juni 2017 - 21:59 #2
Hvad viser den ved batteri-ikonet på desktoppen (oppe i hjørnet)?
Avatar billede INK Ekspert
06. juni 2017 - 22:01 #3
Prøv med en anden oplader (du kender vel nogen, der har en tilsvarende?)

Hvor gammel er den? Kan det tænkes at batteriet er ved at gå død?
Avatar billede Laerkemunk Novice
06. juni 2017 - 22:01 #4
Den viser ikke noget ved batteri ikonet udover at den ikke oplader
Avatar billede Laerkemunk Novice
06. juni 2017 - 22:02 #5
Kender ikke lige nogen med en oplader som jeg ser de næse par dage. Den er fra 2011, men den har fået skiftet batteri siden
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. juni 2017 - 22:08 #6
Forskellige fora foreslår at frakoble batteriet i den (det "resetter" ladekredsløbet), men en let og forholdsvis billig test var at købe en OEM-lader og se om ikke det kurerer problemet.