Avatar billede Thestorum Praktikant
22. juni 2017 - 16:30 Der er 8 kommentarer

Job-Titel

Hej

Jeg står og skal til en lønsamtale snart, og jeg har brug for at vide hvad jeg skal lede efter som eksempler.
Uden en specifik titel er det ikke nemt at finde frem til andres løn-rammer.

Dette er en stilling som intern support.
Jeg har følgende ansvar:

Indkøb af Mobiltelefoner og Abonnementer.
Nummeroverdragelser Ind og ud af firmaet.
Generel administration af Mobiltelefoner og Mobilnumre.
Hjemkaldelse af mobiltelefoner fra fratrædende medarbejdere.

Jeg er 18 år, har arbejdet med ovenstående i omkring 2 år, i et firma med omkring 2200-2300 medarbejdere rundt omkring i norden.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig nogle bud på hvad en sådan stilling bliver kaldt?

Hvis nogen selv har erfaring med en lignende stilling, er i mere end velkommen til at smide en kommentar omkring en gennemsnitlig timeløn da jeg ikke har nogen anelse om hvor meget jeg kan forlange.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. juni 2017 - 19:28 #1
Umiddelbart ville jeg sige kontorassistent, men du har ikke nogen uddannelse?
Avatar billede Thestorum Praktikant
22. juni 2017 - 19:51 #2
Okay tak, nej ikke endnu :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. juni 2017 - 20:05 #3
Læg en føler ud i din omgangskreds - jævnaldrende ufaglært i samme geografiske område vil give et fingerpeg. Så kan der være mindre afvigelser, afhængig af om det er finans, pharma eller måske en produktion?
Avatar billede Thestorum Praktikant
22. juni 2017 - 20:18 #4
Måske et dumt spørgsmål, men hvad er en føler? ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. juni 2017 - 20:54 #5
Det er ikke så dumt: Du spørger lidt løst rundt omkring - det er det hele.
Avatar billede Thestorum Praktikant
22. juni 2017 - 21:03 #6
Aaaah, det vil jeg lige prøve, mange tak ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. juni 2017 - 21:05 #7
No prb. Håber du får en god snak med din leder, så det kan give lidt bonus.
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. juni 2017 - 13:01 #8
Her er Computerworlds statistik fra 2011:
https://www.computerworld.dk/art/200507/saa-meget-boer-du-tjene-som-dansk-supporter
Her er Samdata/HK´s statistik fra 2016:
https://www.hk.dk/aktuelt/nyheder/2016/01/18/samdata-ny-loenstatistik

Generelt, så burde du jo bare snakke med din tillidsrepræsentant. Men det kræver jo, at du er medlem af din fagforening.
/ptj_11