Avatar billede imma Forsker
10. juli 2017 - 15:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafik til tandbørstning

Hejsa min kæreste er ved at lave en punktopstilling til hendes børn hvordan de skal børste tænder.

Vil gerne have printet et A4 ark ud med hvordan man gør - er der nogen der magter eller har lyst til at gøre det lidt visuelt pænt ?

Overskriften skal være følgende

Børst tænderne morgen og aften

Du skal børste tænderne hele rundt på alle tre flader.

:: i overmunden
:: i undermunden

Tyggegladen
Ydersiden
Indersiden

Eventuelt illustreret med en tandbørste der børster de forskellige flader

Jeg har fundet tre fire små billeder på Google.  Men kan ikke rigtig vedhæfte  vel ?

Brug cirkelbevægelse
Hvis du er rigtig god brug tandtråd....

Hvis nogen gider prøve så vil jeg blive så glad

På forhånd tak
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
11. juli 2017 - 10:03 #1
Avatar billede imma Forsker
11. juli 2017 - 12:20 #2
du er igen et geni :-)

min printer er lidt skør og skærer lidt af bunden men det må jeg selv rode lidt med... tusind tak