Avatar billede Nuser Praktikant
18. juli 2017 - 16:13 Der er 3 kommentarer

Foto

Hej
Jeg har før kunnet overføre foto til en dvd,men nu kommer Medie player i vejen.Jeg tænkte at prøve Google foto,de skriver at de første 16 MP er gratis.hvor meget er det?Jeg har mange billeder.Måske skulle jeg få fjernet Medie player.Har i et godt forslag? Jeg sidder med en gammel vista.
Venlig hilsen Nuser
Avatar billede INK Ekspert
18. juli 2017 - 16:24 #1
Google Fotos skriver følgende "høj kvalitet":

Høj kvalitet
Ubegrænset gratis lagerplads.
Billeder komprimeres for at spare plads. Hvis et billede er større end 16 MP, bliver størrelsen tilpasset til 16 MP.
Du kan udskrive billeder med en opløsning på 16 MP i god kvalitet i størrelser på op til 60 x 40 cm.
Videoer med en opløsning er på mere end 1080 pixels bliver nedjusteret til 1080 pixels HD-kvalitet. Hvis videoens opløsning er på 1080 pixels eller mindre, vil videoen minde meget om originalen.

Der er ubegrænset lagerplads når fotos og videoer uploades i denne kvalitet, der er tilstrækkelig for de fleste.

Den dårlige nyhed er: Google Fotos upload programmet kan IKKE køre på Windows Vista. Minimum er Win 7.
Avatar billede mort1 Ekspert
18. juli 2017 - 17:12 #2
Hvis du vælger den gratis og ubegrænsede løsning komprimeres billederne hvis de er over 16 MB- Mange kameraer har Max billedstørrelse på 8 mb eller mindre så det er næppe noget problem med 16 mb, så medmindre du er prof. så vælg roligt den gratis og ubegrænsede
Avatar billede Nuser Praktikant
18. juli 2017 - 21:37 #3
Hej Jeg vil bare sige tak for de gode råd.Så må jeg vente med Google til jeg får en anden pc.
VH Nuser