Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. august 2001 - 15:14 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Tabt mobiltelefon

Jeg har tabt min mobiltelefon til en fest. Nu skal jeg jo højst sandsynligt ud at købe en ny, og så ville det jo være fedt hvis jeg kunne beholde mit gamle nummer. Nu er problemet bare, at det er en taletidstelefon (Orange Mayday), så jeg kan ikke bevise at det er mit nummer. Kan jeg godt få Orange til at flytte det gamle nummer over til en ny telefon?
Avatar billede dna Nybegynder
24. august 2001 - 15:16 #1
Ring dog til Orange.. de ved det nok bedst!
Avatar billede koep Nybegynder
24. august 2001 - 15:17 #2
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. august 2001 - 15:18 #3
Ja, gad bare ikke (eksperten er jo så nem ;-)) - det kunne være, nogen af jer have prøvet det...
Avatar billede mgk2 Nybegynder
24. august 2001 - 15:22 #4
Jeg har prøvet det samme som dig. Jeg ringede bare til Orange og fik dem overbevist om at det var mit nummer. Så let er det.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. august 2001 - 16:06 #5
mgk2 >> Har snakket med dem - de kan gøre det for 250 kr...
Avatar billede jander Nybegynder
24. august 2001 - 16:22 #6
ikke mindre =)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. august 2001 - 16:28 #7
jander >> Ja, men på den anden side ville det undre mig, hvis det havde været gratis ;-) - det fungerer på den måde at de spærrer min gamle og så sender mig et nyt sim-kort

mgk2 >> For øvrigt, skulle jeg slet ikke overbevise dem - de gjorde det bare...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
29. august 2001 - 20:07 #8
jander >> Hehe, jeg har lige fået kortet i dag - de gjorde det sgu\' gratis ;-)