Avatar billede Risi Novice
16. august 2017 - 15:56 Der er 1 kommentar

Openbizbox - Nogen erfaringer?

Jeg sidder og hjælper en bekendt med sin sexshop www.lovetoy.dk, som er bygget med Openbizbox, der vist nok er supporteret af Golden Planet.

Hvad er folks erfaringer med det system? Jeg har ind til videre kun hørt godt om det, selvom det ikke er særlig populært. Er der nogle problemer eller ting man ikke kan med systemet, som gør fx Wordpress eller Shopify et bedre valg?

Derudover, har jeg et konkret spørgsmål. Hvordan ændrer man i oversigten over sider på webshoppen, som kan ses via linket: http://lovetoy.dk/sitemap/
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
17. august 2017 - 08:16 #1
Skift til WordPress/WooCommerce. Det er nok det eneste råd jeg kan give, til dine spørgsmål.

Det bliver på et tidspunkt, alligevel "The Final Solution" ;-)