Avatar billede frem-ad Professor
27. august 2017 - 08:22 Der er 6 kommentarer

Lav at man kan indsæte et billed

Hej
Jeg er træt af man ikke kan indsætte biled i sit svar/spørgsmål at man skal upload den et andet sted, og så lave et link, for mange andre forummer kan man uden problemer indsætte billeder.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. august 2017 - 08:37 #1
Ja det er altid godt med forbedringer :-)
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2017 - 20:33 #2
du skal ikke regne med at der er nogen i computerworld, som fixer/forbedrer dette forum :)
Avatar billede arne_v Ekspert
27. august 2017 - 20:55 #3
Mulighed for billeder var ret oplagt. Mange problemer illustreres bedst med et screen shot.
Avatar billede frem-ad Professor
29. august 2017 - 07:43 #4
Tak til alle der anerkendt (synes godt om) at det er noget der er brug for, jeg tror ikke der kommer noget ud af det, men nu har der da været en ytring om det...

For det er mærkelig forum med håndværk - have - mobil - hi-fi der kan man indsætte biled, men forum om alt med it der bla. handler om opbygning af hjemmesider, nej nej der kan man ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. august 2017 - 16:18 #5
Jeg er desværre enig i sidwave's betragtinger. Har skrevet et par gange herind hvor jeg ikke har hørt en skid fra dem.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
09. oktober 2017 - 10:01 #6
Hej 220661
Prøv at lave et link i din signatur - så hører du fra dem omgående ;-D