Avatar billede Hr_Andersen_11 Juniormester
01. september 2017 - 08:12 Der er 4 kommentarer

4k skærm, hvilken opløsning kører i med?

De nye 4k skærme gør det muligt at køre med meget høj opløsning.

Hvilken opløsning kører i med, og hvordan ser websider ud på disse skærme?

Det jeg tænker på er om man kommer ud i noget som det her?

https://ibb.co/cOfK1k

Mvh
Avatar billede 220661 Ekspert
01. september 2017 - 15:29 #1
Har ikke sådan en skærm, men i browseren kan man jo altid få det tilpasset med ctrl og scroll så det passer til skærmen.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2017 - 17:40 #2
det har ingen praktisk anvendelse...
de fleste programmer understøtter slet ikke den store opløsning, så det er kun hvis du kan trykke ctrl + og - at det kan bruges til noget. for eksempel musikproduktion i cubase med MANGE ting på den store skærm.

4K får ikke sit gennembrud, førend 3d briller slår igennem og kan købes i bilka og elgiganten, fordi der udkommer en masse 3d virtual reality spil, som udnytter 4K - som den nye Xbox er lavet til :)

??

i alm. daglig brug af 4k skærm, der skal du hver eneste gang, ctrl + i browser for at se teksten, for den er alt for lille, og i windows, skal du ændre til stor skrift i kontrolpanel, ellers er det alt for småt :)
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2017 - 17:41 #3
klogeligt blokerede malwarebytes dit link, er dette en spam post med malware, eller et reelt spørgsmål ?
Avatar billede Hr_Andersen_11 Juniormester
04. september 2017 - 11:16 #4
sidewave, det er da bare et link til et billede, upoadet på https://imgbb.com/