Avatar billede arnel Seniormester
06. september 2017 - 09:02 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Langsom Upload

Såvel Internet Explorer som Opera er begyndt at køre langsomt, når jeg vil oploade billeder. Fx kan jeg godt se teksten fra en avisartikel, men ikke de dertil knyttede billeder. Det hjælper heller ikke altid selvom jeg opdaterer (F5).
Har nogen et godt råd?
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. september 2017 - 09:14 #1
Nok närmere langsom download.

Pröv at se hvilken hastighed du har:

http://xn--bredbnd-ixa.dk/hastighedstest
Avatar billede arnel Seniormester
06. september 2017 - 09:23 #2
135.08
Avatar billede arnel Seniormester
06. september 2017 - 09:24 #3
135.08
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. september 2017 - 09:28 #4
Hvilken computer har du? Mac?
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2017 - 11:40 #5
Den test fra #1 vil ikke starte op hos mig, står bare og venter på en server.
Men jeg ved fra Yousee, at jeg har op 115Mbit/s og ned 60Mbit/s.
Så 135.08 Mbit/s er et stærkt signal, så det er nok værd, at prøve et andet netkort.
Måske USB hvis det er en bærbar, hvor man skal skille hele maskinen for at komme til netkortet.. Er det en stationær er et eftersyn af kablerne selvfølgelig også vigtigt.
Avatar billede arnel Seniormester
06. september 2017 - 11:43 #6
Nej ikke Mac. Har en stationær Lenovo -rimelig robust pc'er.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2017 - 11:43 #7
Ps. 135.08 er ikke en løsning på problemet,  så det er nok bedst at fjerne den grønne stribe igen :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. september 2017 - 11:47 #8
Pröv at tage gratis versionen her og kör den:

https://www.piriform.com/ccleaner

Pröv at se om du har samme problem med chrome:

https://www.google.se/chrome/browser/desktop/index.html
Avatar billede arnel Seniormester
06. september 2017 - 12:06 #9
den grønne stribe??? Øh....?
Avatar billede arnel Seniormester
06. september 2017 - 12:10 #10
I Chrome virker det upåklageligt, det er Opera og Især IE, hvor det er galt. Den sidste ret ofte, og endda så meget, at "hjulet" bare snurrer rundt i en uendelighed. Det stopper først når CTRL+ALT+DEL - skift job, og genstarte websiten.
Temmelig irriterende.
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. september 2017 - 12:10 #11
#9
Du har sat dit eget svar som lösning.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2017 - 12:13 #12
Ja i #2. Du må have angivet den som løsning. Det er mig lige meget, men hvis nogen
søger på en løsning på langsom upload, så er det jo misvisende.
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. september 2017 - 12:15 #13
Pröv at sätte explorer tilbage til default settings:

https://malwaretips.com/blogs/reset-internet-explorer-settings/
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2017 - 12:17 #14
#10 Når det kører fint i Chrome, er mit forslag selvfølgelig ikke relevant.