Avatar billede benlis Juniormester
06. september 2017 - 17:24 Der er 5 kommentarer

mail til pc og ipad

Min kone og jeg har hver sin mail på pc hos Yousee på samme server.
Hvis min kone vil have en ipad og flytte sin mail derover, hvordan får vi så separeret mail , så hun kun får sin mailadresse til sin ipad , og jeg får min mail til min pc.
mvh
Avatar billede INK Ekspert
06. september 2017 - 18:44 #1
Er det to forskellige e-mail konti? eller er det blot 2 adresser tilknyttet samme konto?
Avatar billede benlis Juniormester
06. september 2017 - 19:25 #2
Ja, det er 2 adresser tilknyttet samme konto og server
Avatar billede INK Ekspert
06. september 2017 - 22:33 #3
Jeg har desværre ikke en løsning til dette :(
Avatar billede claes57 Ekspert
07. september 2017 - 13:03 #4
opret en gmail eller brug den icloud-konto, som ipad vil tilbyde.
Og på yousee-konto laves en regel, der videresender fruens mail til den nye adresse.
På den nye mail-konto sættes 'svar til' adressen til at være den originale fra yousee, så man kan holde en tråd kørende.
Avatar billede benlis Juniormester
07. september 2017 - 16:44 #5
Jeg siger tak for svarene ,og ser om,  det er en vej at gå.
mvh