Avatar billede Jannickhess Professor
11. september 2017 - 10:47 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Chrome fjerne firkantede ruder (som viser tidligere besøgte sider)

Jeg ønsker at få fjernet de firkantede ruder (som viser tidligere besøgte sider)
det vil jeg gerne have hjælp til
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. september 2017 - 11:31 #1
Jeg er ikke helt sikker på hvad det er for nogle firkantede ruder - men du kan rydde browserhistorikken ved at trykke CTRL+SHIFT+DELete - det sender dig til den side i Chrome, hvor du kan vælge hvad du vil slette (og hvor langt tid tilbage i tiden).
Avatar billede Jannickhess Professor
11. september 2017 - 11:58 #2
Kan man ikke ligge billeder ind her så man kan vise hvad jeg mener ?
Avatar billede 450025 Ekspert
11. september 2017 - 12:12 #3
Joda ingen problemer det poco1 kan dette og så har han så fine piler, jeg er rent misundelig på dem.
Jeg bruker et mye enklere system hvor du kan sette ind både bilde og tekst, men i dette Forum kan man ikke tenke nytt beklager.
Men likte det du skrev i #2 dette hadde lettet masse for både Trådstarter og den som skal løse en oppgaven. Men Bare vent poko1 kommer nok ser du.
Arne.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. september 2017 - 12:13 #4
Jeg tror jeg kom på, hvad du mener - du mener preview genvejene på Chromes startside.

Før musen over de enkelte "firkanter" og klik på det kryds, der kommer i højre hjørne af firkanten... - det er det hele.
Avatar billede poko1 Ekspert
11. september 2017 - 12:29 #5
Tja. Der er nok mange der kan uploade Billedfiler Her på Eksperten! Jeg har i sin tid lavet en vejledning som PDF. og bruger så i dag  billedeupload.dk eller  imggb
Indtast koden og gem vejledningen!
http://www.filedropper.com/sdanbrugerdugratisupload
https://billedeupload.dk/
https://da.imgbb.com/
Avatar billede 450025 Ekspert
11. september 2017 - 13:28 #6
Takk for det poko1, smil til det skjulte camera noen liker Modern andre liker Dattere jeg regner med du liker Dattere du. Godt valg?

Ha en fin dag. Nu fikk dem hjelp så får vi sjå dem firkantede ruterne.
Arne
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. september 2017 - 16:45 #7
https://chrome.google.com/webstore/detail/hide-most-visited/cnomcldhfgcnllolnckfpblhencepdfo

Hide most visited page, så slipper du for at de kommer igen.
Avatar billede Jannickhess Professor
12. september 2017 - 17:56 #8
Olemadsen

Ja men sådan at de ikke kommer frem overhovedet igen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. september 2017 - 18:51 #9
Den samme side kommer ikke frem igen, når du har slettet den - men ønsker du heller ikke at ny sider kommer igen, så brug linket i #7
Avatar billede Jannickhess Professor
16. november 2019 - 23:10 #10
Jeg lukker spørgsmålet

Tak for hjælpen