Avatar billede lurup Ekspert
11. september 2017 - 19:00 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Ændre spørgsmål ved eksperten.dk

Hej

Kan man ændre / rette stavefejl i en spørgsmål man har lavet ved eksperten.dk
Avatar billede store-morten Ekspert
11. september 2017 - 19:10 #1
Nej, tryk "PREVIEW" læs korrektur, tryK derefter "OPRET"
Avatar billede 220661 Ekspert
11. september 2017 - 19:11 #2
Nej desværre. Det eneste men kan er at lave et preview som man kigger på inden man lægger det op
Avatar billede 220661 Ekspert
11. september 2017 - 19:11 #3
Hov. Jeg fik også en stavefejl :-)
Avatar billede store-morten Ekspert
11. september 2017 - 19:14 #4
De fleste stave/taste fejl tydes uden kommentarer ;-)
Avatar billede store-morten Ekspert
11. september 2017 - 19:16 #5
Hvor?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. september 2017 - 19:25 #6
#5 Det eneste "men" kan .......
Skulle være "man" :-)
#4 Ja du har ret :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2017 - 19:44 #7
Det er nok mere slåfejl. Og dem laver de fleste, før eller siden. Men med mindre det er meningsforstyrrende, eller morsomt, er der jo ingen grund til at bemærke det.
Men opretteren af et spørgsmål burde have mulighed for at redigere det. Og så kunne man lige tilføje noget, uden at lave et nyt indlæg.
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. september 2017 - 20:30 #8
Det kan jo ikke undgås at der indimellem sniger sig en "fejl 40" ind, men man kan i de allerfleste tilfælde godt tyde hvad der menes :-)
Avatar billede store-morten Ekspert
11. september 2017 - 20:51 #9
Det har været diskuteret før.
Forestil jer en tråd hvor spørgsmål/indlæg efterfølgende bliver slettet/ændret?
"Det jeg sagde (skrev) lige før, har jeg aldrig sagt (skrevet)"

Begrænset tid til rettelser?
Skal man så vente, inden men skriver et indlæg?
Avatar billede lurup Ekspert
11. september 2017 - 22:39 #10
Tak for svar
Avatar billede poko1 Ekspert
11. september 2017 - 23:00 #11
Der findes en del fora ude på nettet med denne Formular hvor man kan redigere!
https://billedeupload.dk/images/qT1V5.png
Avatar billede lurup Ekspert
11. september 2017 - 23:48 #12
Det var sådan noget jeg tænkte...det kan man også på FB
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2017 - 00:42 #13
For nogle år siden kunne man skrive en guide om et eller andet, som for eksempel hvordan man laver et Image. Når man havde skrevet guiden og afsluttet den, så andre kunne læse den, kunne man herefter åbne den igen og redigere den.