Avatar billede gunnarb Mester
17. september 2017 - 10:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få bluetooth høretelefoner til at virke på PC og bærbar PC

Jeg kan ikke få mine bluetooth høretelefoner til at virke på min stationære PC og min bærerbar PC.  Men på min tablet fungerede den perfekt. Hvad kan der være galt. Når jeg trykker på tilføre bluetooth enhed står begge PC bare og søger hele tiden, men kan ikke finde  høretelefonerne.  Der er 3 valgmuligheder (Windows 10) under søgning af bluetooth enhed, men ingen af dem finder høretelefonen.  Der er koblet trådløs printer og et par telefoner til pc erne, og det virker uden problemer, men hvorfor vil hovedtelefonen ( Goji) kun virke på tabletten?
Avatar billede INK Ekspert
17. september 2017 - 10:40 #1
Er du sikker på dine PCer overhovedet har Bluetooth?
Kan du finde en Bluetooth sender/modtager i Enhedshåndtering i kontrolpanel?
Trådløs printer anvender wifi og det gør dine telefoner måske også.
Avatar billede gunnarb Mester
17. september 2017 - 12:16 #2
Bluetooth er slået til og jeg har lige sendt et billede til min pc  fra min smathphone med bluetooth uden problemer, men jeg skal først vælge om jeg vil modtage eller sende på min pc.  Normalt har jeg det blå bluetooth logo stående og lyse i bunder på proceslinjen,  men af og til lykkedes de mig utilsigtet at få det slukke, og så kan jeg aldrig huske hvordan jeg får det tændt igen, nogen tips?  Men uanset om det er tændt eller ej så virker bluetooth på min pc.
Avatar billede Richard Thune Forsker
17. september 2017 - 12:43 #3
Dine høretelefoner er parret med din tablet.
Du må checke i dokumentationen for høretelefonerne om de kan parres med mere en en enhed (kun en ad gangen).
Uanset om de kan eller ej skal du sætte dem i parringsmode (igen dokumentation) så vil pc'en se dem.
Om de kan håndtere mere end en enhed bestemmer hvodan du fremover vælger enhed de skal parre sig med.
Avatar billede gunnarb Mester
17. september 2017 - 13:09 #4
Det er min kones høretelefoner og hun havde slet ikke styr på lader og brugsanvisning mv. og har kun brugt dem sammen med tabletten.  Men det lykkedes mig at finde i en rodekasse en brugsanvisning og et ladekabel ( der bruges ingen lader, den forbindes blot til PC en) , så nu tror jeg på at jeg får det til at virke , når hovedtelefonerne er ladet helt op, for brugsanvisning beskriver hvordan man skal pardanne for første gang.
Jeg vender tilbage hvis det /eller ikke lykkedes.
Avatar billede gunnarb Mester
25. oktober 2017 - 10:23 #5
Undskyld den sene tilbagemelding, jeg fik det til at virke på min stationære pc, selv om jeg skulle forsøge mange gange før det lykkedes at parre dem.
Avatar billede Charlie Praktikant
22. juli 2019 - 07:46 #6
Most devices have a way to pair with the computer. It is important to first put the device in discovery mode. This is where a Bluetooth signal is sent out searching for another Bluetooth signal to connect with https://www.firstbankcard.me/