Avatar billede anne-grethe bruun Praktikant
19. september 2017 - 10:37 Der er 3 kommentarer

FB indstillinger

Når man har noget slået op på FB ( f.ex. i en salgsgruppe)
kan man nogle gange se hvor mange der har set opslaget, nogle gange ikke. Er det mig selv der kan slå denne funktion til - og i givet fald hvordan ?  eller er det administrator?
Avatar billede jalved Ekspert
22. september 2017 - 19:17 #1
Taler du om at se statistik på dine egne opslag, så du kan se interessen for fx en vare - eller taler du om at kunne se statistik for andres opslag?
Avatar billede anne-grethe bruun Praktikant
22. september 2017 - 19:36 #2
Jeg taler om mine egne opslag, tak
Avatar billede jalved Ekspert
22. september 2017 - 19:50 #3
Jeg bruger ikke Facebook, så jeg er lidt på udebane.

Ved ikke, om dette bringer dig videre:

https://www.facebook.com/help/1528292630819334?helpref=uf_permalink