Avatar billede zion Juniormester
19. september 2017 - 11:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sletning af tekst i cirkel

Hejsa!!

Jeg har fundet en cirkel som jeg godt kunne tænke mig at bruge som skabelon. Udfordringen er at der allerede står lidt tekst i de forskellige felter i cirklen.

Er der en der kan hjælpe med at slette teksten så jeg kan udfylde den med min egen ?

Eller kan det ikke lade sig gøre uden at slette farverne i cirklen ?

Kan sende den på mail hvis en kan/vil hjælpe.
Avatar billede finb Ekspert
19. september 2017 - 11:31 #1
1. Har nogen copyright på cirklen ?
2. Ellers kan Photoshop måske...
19. september 2017 - 20:31 #2
Eller hvis PHOTOSHOP ikke er til rådighed kan du bruge PAINT (omend det for nogle kan være "a real pain in the As***" )  (erstat de tre stjerner med  et S ') men den KAN løse opgaven....

KR
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
20. september 2017 - 04:19 #3
Hej Zion
Du kan sende den på michael@a3-seo.dk så kigger jeg på den. Uden at love noget ;-)
Avatar billede zion Juniormester
20. september 2017 - 09:44 #4
Har desværre ikke photoshop :-(

Har sendt mail til dig PooMik
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
20. september 2017 - 10:49 #5
Hej Allan

Du kan rent faktisk købe grafikken her Dreamstreame som en vektor grafik, dvs. at den kan modificeres i f.eks. Adobe illustrator og du kan blot skfte teksten til din egen.

Grafikken koster ca. 0,20 USD og så har du også rettigheden til brugen af den, det må være den absolut letteste/billigste og ikke mindst den løsning der sparer dig for evt. ophavskrav.

Har du ikke illustrator, så hjælper jeg gerne, med modifikationer ...

Men du skal selv købe grafikken for de 0,20 USD som eps fil, så er det dig der har rettigheden til brugen. Du har linket til ovenstående i din mail!

Der er ingen grund til at opfinde hjulet/cirklen/den dybe tallerken 2 gange

mvh
Michael
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
14. november 2017 - 08:17 #6
Hej Zion
Fik du det løst, så afslut spørgsmålet her på ComputerWorld
Avatar billede grzona Ekspert
18. marts 2018 - 10:00 #7
nej nej nej....ikke photoshop til denne opgave. Det lyder aller mest som en Illustrator fil eller en vector fil af en eller anden slags. Det kan man ikke rette i photoshop - selvom jeg er photoshop fan:-) få den over i Illustrator eller send den som vector til mig. så får jeg hurtigt fjernet dèn tekst ;-)

venligst

grafiker Peter