Avatar billede hemberg Forsker
10. oktober 2017 - 12:06 Der er 2 kommentarer

Information om teknikken i mobilmasterne

Hej,

Jeg er i gang med at lave en slags guide (på privat basis) der omhandler trådløst & mobil netværk. Jeg mangler noget information om teknikken i de mobilmaster der står rundt omkring i DK. Sendeeffekter (på de forskellige frekvensbånd), Antennetype og forstærkning osv. Men det er svært at finde specifik information på området. Og teleselskaberne (TDC) er ikke særlig samarbejdsvillige. Så jeg håber, at der skulle være én herinde, der har noget kendskab til emnet eller kender én der kender én som kan hjælpe. Det er som sagt et projekt på privat basis så ingen kommercielle interesser.

På forhånd tak.
10. oktober 2017 - 14:11 #1
Hej Hemberg,

Det lyder som et spændende projekt- og absolut ikke helt irrelevant ! Jeg er bange for, at det kan blive svært at finde den information du efterspørger. Jeg skal dog gøre mit bedste for at se, om jeg kan være behjælpelig og høre mig lidt for; det kan være nogle af gutterne ude på DTU kan bidrage med noget :-)

Men indtil videre; God speed !! :-)
Avatar billede hemberg Forsker
10. oktober 2017 - 17:09 #2
Tak - det ville være skønt.. ;-)