Avatar billede Driton Seniormester
11. oktober 2017 - 09:44 Der er 3 kommentarer

Epay eksempel

Er der nogle, som har en epay eksempel, hvor man modtager callbacks?

Jeg har brugt en simpel overlay på min side og det fungere helt fint jeg kan komme frem og betale. Men jeg håndtere ingen steder fejl, annullering  eller godkendt ordre, er lidt lost her. Håber der er nogle som kan hjælpe.
11. oktober 2017 - 11:18 #1
Hvilken port bruger du? Callbacks understøttes kun af få porte...
Hvis du vil modtage callback, inden kunden sendes til din accepturl, kan du tilføje parameteren instantcallback til betalingsformen således:

<INPUT TYPE="HIDDEN" NAME="instantcallback" VALUE="1">

ePay sender så callbacks, inden kunden sendes til din accepturl.
Avatar billede Driton Seniormester
12. oktober 2017 - 10:32 #2
Hvordan sætter man værdier, så man kan definere hvor kunderne skal sendes efter om hvorvidt de har gennemført betaling, annulleret den eller lukket den?

Det eneste jeg har indtil videre er

var amount = '<%= Session["pris"].ToString() %>'

    paymentwindow = new PaymentWindow({
        'merchantnumber': ".....",
        'amount': amount,
        'currency': "DKK",
        'windowstate': "2",
});
    paymentwindow.append('payment-div');
    paymentwindow.open();
Avatar billede Driton Seniormester
12. oktober 2017 - 12:10 #3
Det kan jeg ud af. Men har blot et enkelt spørgsmål. Hvis de nu vælger at lukke siden ned, hvordan gemmer jeg data i databasen? hvis han vælger at forsætte fra accepturl, så sender jeg ham til en side, hvor jeg gemmer dataen. Hvis ikke, så hvordan håndtere jeg det ?