Avatar billede KrosserK Juniormester
12. oktober 2017 - 11:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Iconer og dynamisk indhold i en browser

Hej,

Jeg vil gerne benytte font awesome og et thermometer icon til at lave følgende.

Vedr. temperaturmåling skal jeg grafisk kunne se i et font awesome icon at værdien ændrer sig. Gerne hvor farven i thermometret ændrer sig, f.eks fra grøn til gul til rød, hvis eksempel en motor bliver for varm. Og længden/størrelsen på thermometrets søjle skal ændre sig løbende med den værdi jeg får.

Udover det kunne det være cool, hvis jeg i iconet/billedet havde en label, som angiver den præcise temperatur med tal. Det må gerne være en label jeg kan flytte rundt i mit icon/tile med x og y koordinater således at jeg har lidt layout optioner.

Er dette overhovedet muligt.?

Jeg har kigget en del på jquery, men er ikke 100 meter mester i dette. Hvis der er en, som har et script liggende, vil jeg sende dig god karma :-)

Kunne scriptet tjekke om browseren er html og icon kompatibel, ville det give ekstra points :-)

Mvh. Krosser.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
12. oktober 2017 - 18:53 #1
Avatar billede KrosserK Juniormester
12. oktober 2017 - 19:19 #3
Tak for dine forslag. Jeg skal lige have tygget det igennem. Der er en del af læse på :-)