Avatar billede tumebone Nybegynder
24. august 2001 - 23:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hjælp

jeg kan simpel hend ikke få min Me til at virke over netværk, numer 2 computer har w2k og den kan sagtens finde me computeren??? og me computeren kan sagtens finde w2k computeren men ikke få adgang???????
Avatar billede kurtj Nybegynder
24. august 2001 - 23:40 #1
Log på med en bruger!!
Avatar billede tumebone Nybegynder
24. august 2001 - 23:41 #2
den vil ikke axeptere den adganskode som høre til bruggeren, den siger også noget om \"share\"?????
Avatar billede kurtj Nybegynder
24. august 2001 - 23:44 #3
Så prøv at oprette en ny bruger. Husk at give brugeren adgang til de mapper du vil dele!!
Avatar billede dr.m Nybegynder
25. august 2001 - 01:30 #4
enable the guest account on the win2k ;)
Avatar billede drone Nybegynder
25. august 2001 - 09:39 #5
Du har stillet nøjagtigt samm spørgsmål her.

http://www.eksperten.dk/spm/101937

Der finder du også mit svar.

gæste kontoen er en løsning, men det giver nogle sikerheds problemer.

Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. august 2001 - 12:38 #6
Log in på ME\'en med samme brugernavn og password, som du bruger på windows 2000\'eren.
Avatar billede red_dwarf Nybegynder
29. august 2001 - 07:43 #7
højreklik på andre computere>egenskaber>fil & Udskriftsdeling>Andre brugere skal have adgang til mine filer.
Tilføj klienten: Microsoft family logon
Protokollerne: Tcp/ip, ipx/spx, og netbeui.

alt hvad der hedder opkaldskort#2, eller virtuelt netværk skal slettes, så der kun er opkaldskortet og netværkskortet tilbage på listen.
efter genstart:
skal du så dele harddisken på begge putere ved at højreklikke på C:-drevet, og trykke deling. og del derefter harddisken(e) på begge putere som \"fuld\".

Det er den procudure jeg kører hver gang jeg skal reparere net, og det er da\' ikke slået fejl endnu ;)
Avatar billede tumebone Nybegynder
01. september 2001 - 17:19 #8
ladvære med at brug me!!!
Avatar billede red_dwarf Nybegynder
01. september 2001 - 17:24 #9
lol