Avatar billede Mads Novice
14. oktober 2017 - 11:33 Der er 4 kommentarer

Årets unge håb!

Hej computerworld
Jeg hedder Mads og min partner hedder Malte, vi er unge iværksættere på 13 og 14 år og vi ejer webshoppen smarthave.dk. Vi er lige blevet nomineret til "årets unge håb", vi vil sætte stor pris på hvis i vil bruge 2 min. På at gå ind og stemme på os, denne pris betyder nemlig rigtigt meget.
Linket er: https://ivaekst.dk/ivaekstprisen/ivaekstprisen-2017-de-nominerede
For at finde os skal du scrolle ned til kategorien "årets unge håb". Hvis du har stemt på os, må du meget gerne skrive done nede i kommentar feltet😊

Tusind tak!
Mvh. Malte og Mads
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. oktober 2017 - 11:55 #1
Sjov ide - men virker umiddelbart temmelig dyrt.

For at vinde kategorien, skal der måske lidt mere "på spil" og større udbytte, så min stemme er i denne omgang gået til Kasper Juul, idet hans ide har skabt arbejdspladser.

Men hold fast i målet, også selvom det kan være op ad bakke at få fart i en webshop.
Gør lidt mere ud af fortællingen: Hvorfor skal jeg vælge jeres produkt? Som jeg bemærkede ovenfor, virker det dyrt, så noget mere kød på, til ikke kun at berettige prisen, men også få den til at virke som det rigtige valg.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
19. oktober 2017 - 06:37 #2
Enig med CRKrogh

Der mangler bestemt informationer, det lyder mere som en plast balje med en led lampe over. "DYRT"

Er der ilt til vandet?
Er der tidsstyring på lyset?
Er der brug for gødning, og i så fald hvilken?
etc. etc.
Avatar billede Nikolaj33 Juniormester
29. oktober 2017 - 21:08 #3
Spændende projekt!
Men kan I mon følge med prismæssigt med konkurrenter som Dansk Supermarked og Coop? Men super fedt at så unge fyre har mod på at starte virksomhed op.
Avatar billede mads258n Praktikant
29. oktober 2017 - 21:22 #4
hej nikolaj, tusind tak! det kan vi sagtens, vi har faktisk lige fundet ud af at ved at købe vores plantekapsler sparer du ca. 200 kr hvert år, fordi vores planter holder dobbelt så lang tid som planterne man køber i et supermarked:)