Avatar billede iblarsen Praktikant
15. oktober 2017 - 12:20 Der er 9 kommentarer

Problemer med driver

Jeg har nogle problemer med en driver på min Windows 10 maskine. Og vil gerne reinstallere denne.

I oversigten står den med en fejl på. Har prøvet "Troubleshooting" - men den vil heller ikke reinstallere driveren. Så hvad gør jeg.

Det handler om følgende driver "Intel(R) C600/X79 series chipset 6-port SATA AHCI Controller - 1D02 has a driver problem
Avatar billede 450025 Ekspert
15. oktober 2017 - 12:58 #1
http://snailsuite.com/download-snaildriver
Prøv, denne er gratis har brukt den lenge, fungere utmerket, løser den ikke oppgaven for deg så bare avinstaler den enkelt det.

For meg ser jeg jeg ingen grunn. Jeg vil faktisk anbefale den.
Arne
Avatar billede 220661 Ekspert
15. oktober 2017 - 13:24 #3
Er det signering af driver der er problemet, så prøv at deaktivere signering af drivere:
Prøv evt dette: https://www.youtube.com/watch?v=71YAIw7_-kg
Prøv så at geninstallere din driver
Avatar billede 450025 Ekspert
15. oktober 2017 - 13:26 #4
Takk for denne ErikHg, prisen var ikke så ille den skal jeg sjekke lidt mer, den jeg anbefalte har fungert fint for meg gratis er den jo. Og har klart jobben.

Har anbefalt min løsning til flere har ikke hørt noe negativt om denne enda.
Drivere er jo viktig da syntes bedre om betalte programvare om jeg er 80 år går dette greit.

Mine andre eldre vil nok helt bruke gratis varianter, og dette har med alder og gjøre betaling er fy.
Jeg spurte navn navn på hunden din den er så flott, fortsatt god helg ErikHg

Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
15. oktober 2017 - 14:04 #5
# 220661 Sorry jeg forstod ikke helt svaret dittt beklager. Trådstarter hadde problem derfor ga jeg han mitt valg, dette er gratis og har fungert perfekt, om hans problem vil løses er jeg ikke helt sikker på.

Men ErikHg kom med en løsning jeg tror på ikke dyr heller, ser ikke bort ifra at jeg selv velger denne løsning, fordi slite med Driver problemer har jeg ikke sansen for.

Denne ErikHg nevnte kunne skape lidt problemer med VPN og det er jeg helt avhengi av bruker bare det, venter svar fra dem.

Mener du det er unødvendig dette programmet skal jeg vudere dette.
Takk til deg i- allfall.
Arne.
Avatar billede jalved Ekspert
15. oktober 2017 - 14:51 #6
Har du problemer med din PC - eller er det kun, fordi den skriver "has a driver problem"?

Egentlig ville jeg ikke bekymre mig, hvis computeren kører uproblematisk i øvrigt. Men nogen vil sikkert mene, det er en dårlig strategi.
Avatar billede 450025 Ekspert
15. oktober 2017 - 15:08 #7
Jeg bare prøvde å hjelpe deg fordi du spurte, jeg har på ingen måte hatt problemer med Drivere, men mange har dette, og det er så flott 84 driver er helt ok ingen feil, 5 stykker er oppdatert, og du kjøre Win10 PRO Bla  Bla.
Takk for det.

Har jeg feilrettet deg så skrev jeg avinstaler da vel enkelt men se hva #2  -  #3 skrev.

Du trengs ikke ha bekymringer, ta problemet når det kommer, mulig vi er for tidlig ute for å hjelpe deg Sorry.
Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. oktober 2017 - 16:35 #8
Arne Mathiesen Du skulle måske lige undersøge hvem det er der skrives til før du besvarer.
#6 er et spørgsmål til trådstarter og ikke til dig
Det er jalveds første indlæg i tråden.
Avatar billede 450025 Ekspert
15. oktober 2017 - 17:46 #9
#6 Det er fort gjort å snuble kan ta feil men vi prøver vel alle å hjelpe Tråstarter det var mine tanker i allefall beklager dette skal bli flinkere på dette området jalved Sorry.

Arne