Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. oktober 2017 - 11:07 Der er 3 kommentarer

Icotera i4601-02 - Sluk for DHCP serveren

Hej

Jeg har fået en ny Icotera router til min WAOO men da min eksisterende router får fiberen direkte ind og den nye ikke gør dette kan jeg ikke bruge den som erstatning.
Planen er derfor at bruge den et andet sted i huset. Men for at kunne bruge den der er jeg nød til at kunne slå DHCP fra i Routeren og jeg syntes ikke jeg kan finde en option til dette!
Er der nogen der ved om det er muligt eller om det er muligt at lægge en anden firmware i den så jeg får denne mulighed?

Mvh J;-)
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2017 - 13:58 #1
nu har jeg selv ikke sådan en router, men jeg ville gætte på, at det må være noget under "Network" - "Services"...der ville jeg i hvert fald kigge
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2017 - 14:19 #2
Her på side: 22
http://www.kustbandet.com/LinkClick.aspx?fileticket=fpVNFrjxjEY%3D&tabid=117&mid=487

står, at DCHP-serveren kan slås fra på:
Faneblad "Network" og underliggende faneblad "IP" - IP type: DCHP server (skal så ændres)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. oktober 2017 - 11:41 #3
@thomas s. Den vejledning du henviser til er bare til et andet produkt fra samme producent. Jeg har også en icotera med den sw. Men den har fiber boksen indbygget og kan ikke bruges som løs router.