Avatar billede milter Ekspert
27. oktober 2017 - 22:44 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

Reaktionstid fra Ekspertens moderatorer

Hvis nogen skulle være i tvivl om moderatorernes reaktionstid og dedikation, så kig på eksemplet herunder. Mindre end 35 timer! Flot! :-)

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1019929
Avatar billede jalved Ekspert
27. oktober 2017 - 22:50 #1
Nu blev jeg jo nysgerrig efter, hvad det handlede om :-)

Hvis andre har det ligeså var det lidt snak om en ny bestyrelsesuddannelse - og et link. Maskeret som et indlæg.

Jeg vidste ikke, at der var uopfordrede moderatorer på. Men måske er spørgsmålet blevet anmeldt af nogen.
Avatar billede milter Ekspert
27. oktober 2017 - 22:58 #2
Ja, det drejede sig om reklame for en virksomhed, forklædt som et spørgsmå med link  til den nye virksomhed.

Spørgeren var ikke særligt opfindsom mht. til at skjule sit tilhørsforhold til virsomheden. Logoet var et udklip fra forsiden på deres webside. Måske lærer de lidt af det :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2017 - 00:54 #3
Det er blevet anmeldt som spam mindst en gang.

Det ved jeg fordi at jeg selv har anmeldt det som spam.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2017 - 00:56 #4
Ioevrigt er det normalt at der reageres paa anmeldelser af spam. Det er sket mange gange foer og jeg mener altid at der er blevet reageret. Nogen gange hurtigt nogen gange ikke helt saa hurtigt,
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2017 - 08:49 #5
Så havde det jo været fedt hvis de var lige så hurtige når man spurgte dem om noget gennem kategorien eksperten ;-)
Avatar billede milter Ekspert
06. november 2017 - 22:05 #6
Tak for kommentarerne.

Jeg anmeldte det ikke selv som spam, fordi jeg var nysgerrig efter at se, hvad der ville ske