Avatar billede KrosserK Juniormester
07. november 2017 - 18:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Login script/site/kode

Hejsa,

Er der nogen som kunne pege mig hen på et gratis php login modul?
Det skal siges at det kommer til at køre offline på sin egen Raspberry Pi. Så alt med Google API osv kommer ikke til at fungere.
Jeg har fundet en del på nettet, men hvis DU har brugt noget tidligere som bare sparkede røv og havde masser af configurationsmuligheder, så får du min evige tak :-)

Mvh. Krosser.
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. november 2017 - 08:01 #1
Skal det køre mod en database (mysql) eller snakker vi bare brugernavn og kodeord ?
Avatar billede KrosserK Juniormester
16. november 2017 - 13:48 #2
Det må gerne køre mod en database (beklager mit sene svar :-))
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. november 2017 - 17:00 #3
Så kan du "bare" tage koden fra denne side: https://www.tutorialrepublic.com/php-tutorial/php-mysql-login-system.php

Eller søge efter lignende eksempler og stjæle med arme og ben. :)