Avatar billede Anton Praktikant
08. november 2017 - 15:16 Der er 3 kommentarer

Hjælp til at oprette en port forward hos yousee

Hej, jeg har lige købt et nyt playstation 4 spil som hedder "Call of Duty World War 2" og har problemer med at spille online.

Jeg har kontaktet min udbyder (yousee) og fortalt dem om problemet, jeg har så fået af vide at jeg skal oprette en port forward for at kunne spille online. Dette var så ikke noget de kunne hjælpe mere med, da det skal gøres hjemme fra ens husstand. Jeg har så efterfølgende kontaktet SONY (som er dem der har lavet playstationen) for at finde ud af hvilke porte som skulle åbnes for at jeg kunne spille online, jeg har så fået en lang liste med porte der skulle åbnes, men som jeg skulle kontakte min udbyder for at få hjælp til. Det har jeg så gjort, men igen er det ikke noget de kan hjælpe med da det skal gøres fra ens husstand og de ikke ved hvordan man gør det.
Jeg er nu meget forvirret og ved hverken hvordan jeg opretter en port forward eller hvordan jeg åbner de her porte som jeg har fået af vide skal åbnes.

Er der nogen som har mulighed for at hjælpe mig med mit problem?
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. november 2017 - 16:01 #1
Först skal vi have at vide hvilken router du har.
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. november 2017 - 16:03 #2
Avatar billede Nico Nielsen Praktikant
08. november 2017 - 17:46 #3
Hej. Jeg har præcis det samme problem som dig mht. cod ww2. Port forwarding virker IKKE. har prøvet alt. under settings, står der så heller ikke nogen NAT type ved dig? ved alle andre står der open/moderate/strict men på min står der intet :-)