Avatar billede arnepedersen Forsker
15. november 2017 - 16:47 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til tydning af stempel på frimærke

Jeg har modtaget et ubehageligt brev uden afsender. Derfor har jeg brug for Jeres hjælp. Jeg kan ikke tyde hvorfra brevet er sendt da stemplet på frimærket er temmelig ulæselig.
Jeg er sikker på der er nogle af jer der kan tyde det. Så var det meningen at jeg ville sætte billedet ind her. Men det ved jeg ikke hvordan man gør. Kan i hjælpe mig?
Mvh. Arne
Avatar billede arnepedersen Forsker
15. november 2017 - 16:50 #1
Avatar billede jernrosen3 Forsker
15. november 2017 - 16:56 #2
Prøv https://billedeupload.dk/ - det er rimeligt nemt *S*
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. november 2017 - 18:45 #3
Dit facebook link ser ikke ud til at være delt for offentligheden, så vi andre kan desværre ikke se det.
Avatar billede jalved Ekspert
15. november 2017 - 20:06 #4
Når du spørger til stemplet, lyder det som om, det er et anonymt brev.

Hvis indholdet er groft, kan det være en sag for politiet.

Måske kan du sende stemplet til Postnord og få dem til at tyde det?
Avatar billede finb Ekspert
16. november 2017 - 09:12 #5
Ja, lav en 400 % forstørrelse fotokopi til politiet
Avatar billede arnepedersen Forsker
17. november 2017 - 08:03 #6
Nu skulle mit link kunne ses.
Mvh. Arne
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. november 2017 - 08:14 #7
Desværre stadig ikke (for mit vedkommende). Det skal være postet "offentligt", og i en gruppe som alle har adgang til at se.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. november 2017 - 09:08 #8
Arne har sendt mig billedet - og det er delt her via Google Drive: https://tinyurl.com/y9e9vtbx

(Jeg kan heller ikke få billedupload.dk til at virke - melder HTTP fejl ved upload)

Jeg kan umiddelbart læse "ER" i postcenternavnet, og 11.17 i datostemplet - resten er simpelthen for utydeligt til at jeg kan læse det... - så det er ikke megen hjælp :-/
Avatar billede finb Ekspert
22. juni 2019 - 10:46 #9
En frimærkehandler kan sikkert hjælpe dig