Avatar billede DaphneJ Novice
26. november 2017 - 10:53 Der er 1 kommentar

En skærm som er billig og ok til gaming?

Hej.
Jeg har nu næsten fundet hvad jeg skal bruge af begynder gamer pc (med mulighed for opgradering). Mht. skærm fik jeg det råd at gå efter 24" full hd 60 Hz. Tror nu jeg skal ned i 22", hvis ikke det er helt dumt? 24" forekommer mig lidt for stort.
Men hvad med ms? (går ud fra det er forsinkelse) hvad er acceptabelt når man spiller med gtx 1050i grafikkort for at skærmen kan følge med?

Hvis nogen har set en billig og ok skærm, må I meget gerne linke :-)

Tak, også for al hjælpen i min anden tråd. Det er virkelig rart at kunne skimme pc specifikationer, og så rent faktisk fatte en smule :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. november 2017 - 12:56 #1
Der står lidt om ms (millisekunder) i dette link:

http://gamershub.dk/nyheder/guide-til-din-naeste-computerskaerm