Avatar billede hkprofil Forsker
02. december 2017 - 13:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Crome ændres til Yahoo

Jeg har Crome, men pludselig har det ændret sig, på den måde, at når jeg søger et emne, går den automatisk ind i Yahoo søgning. Er der nogen der ved hvordan jeg får den tilbage?
mvh
Avatar billede 220661 Ekspert
02. december 2017 - 13:23 #1
Har du Yahoo toolbar i programmer og funktioner så fjern den og se om du ikke kan rette tilbage til Google (hvis det er den du normalt bruger)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. december 2017 - 13:25 #2
Der er muligvis oså et sted i Crome du kan deaktivere denne toolbar, men det bedste er at fjerne den.
Har du Revo Uninstaller free på computeren så fjern med den. Den rydder mere effektivt op end den normale afinstallations procedure.
Avatar billede jalved Ekspert
02. december 2017 - 13:26 #3
Er det.når du søger direkte i adressefeltet, du får resultater fra Yahoo?

Du kan ændre det under indstillinger i så fald. De tre streger øverst til højre --> Indstillinger --> Søg - Angiv, hvilken søgemaskine...
Avatar billede hkprofil Forsker
02. december 2017 - 14:46 #4
Mange tak for hjælpen, nu er jeg igen på hjemmebane :-)))
Avatar billede posten Ekspert
03. december 2017 - 04:37 #5
det du skal være opmærsom på frem over er når du henter div. ting på nettet læs de steder hvor der er flueben INDEN  du henter så fjerne du samtidigt de problemer der ku følge med
Avatar billede hkprofil Forsker
03. december 2017 - 10:24 #6
Tak men hvor kan jeg forvente flueben?
Avatar billede posten Ekspert
03. december 2017 - 11:35 #7
det kan du når du henter f.eks.op datering fra adobe f.eks. men det ser du jo selv når du kommer så langt
Avatar billede hkprofil Forsker
03. december 2017 - 14:28 #8
OK tak for tips :-)
Avatar billede posten Ekspert
03. december 2017 - 21:01 #9
du er også velkommen til at skrive direkte til mig hvis du støder ind i problemer