Avatar billede BASEL Praktikant
02. december 2017 - 16:50 Der er 2 kommentarer

Ikke adgang til den fil eller sti Fortnite spil Hjælp

Hej som sagt kan jeg ikke starte mit fortnite spil efter en windows update
jeg har prøvet at kører det i adminstrator selv om min profil er sat som admin
har tjekket firewall fatter ikke hvad problemet kan være! får beskeden

: windows kunne ikke få adgang til den angivne enhed, sti eller fil. du har muligvis ikke de nødvendige rettigheder til at få adgang til elemente!

det er installeret på c:drevet.

beklager vis det ikke er den rigtige kategori!
Avatar billede daniel s Praktikant
10. december 2017 - 20:09 #1
Hej, har du fundet ud af problemet, har nemlig det samme problem angående PUBG
Avatar billede Elling13 Praktikant
01. januar 2018 - 21:18 #2
Hvis du ikke har fundet en løsning, kan dette muligvis hjælpe:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1020741