Avatar billede fibs Novice
02. december 2017 - 23:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logitech MK850

Hej

Har netop købt ovennævnte tastatur/mus - Vil gerne bruge det på flere enheder (iPad/Mac mini og PC)

Det går fint med tastatur (USB på pc) bluetooth på det andet

Men musen...

Virker kun med (USB) på CP (eller mac) men mac kan IKKE finde bluetooth..

Har ledt på logitech support, youtube, web (Google), men uden resultat, Dog fandt jeg ud af at de usb kontakter der er med KUN kan bruges på en enhed, altså hjælper det ikke at købe en ekstra af dem

Vil lige tilføje min Logigtech software fortæller at MAC understøtter Tastatur/mus, men mac kan IKKE finde det...

Nogle forslag?
Avatar billede INK Ekspert
03. december 2017 - 11:26 #1
Ifølge denne beskrivelse
http://support.logitech.com/da_dk/product/mk850-wireless-keyboard-mouse-combo/faq#link_Switch-devices-with-the-MK850-keyboard
kan tastatur og mus forbindes til 3 enheder via Bluetooth (ikke usb-donglen).

Oplys lige model og årgang, samt styresystem for dine enheder, der skal tilknyttes.
Avatar billede INK Ekspert
03. december 2017 - 11:30 #2
Bemærk nederste punkt i linket, hvis du bruger MacOS High Sierra.
Avatar billede fibs Novice
03. december 2017 - 14:34 #3
Mac er en Mac mini Server (Medio 2011), med Core I7

med OS X El Capitan 10.11.6

Bluetooth er version 4.0

PC'en skal connentes via dongle, da den IKKE har Bluetooth (Hjemmebygget I7'er)

Oplysning nok?
Avatar billede fibs Novice
03. december 2017 - 20:04 #4
Løsningen var at jeg skulle vælge nr 2 på mus - det havde jeg ikke været opmærksom på - og ikke set første gang jeg rodede med det :-)