Avatar billede ranni Forsker
05. december 2017 - 12:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ZIP fil via Google Drev

Hej
Windows 10 16 GB ram Core i7.,
Jeg har modtaget en ZIP fil med 5 ZIP mapper.
Jeg downloader den ene mappe med 300 billeder.
Hvis åbner mappen i Google Drev er der 300 billeder, men når jeg åbner den downloadede fil er der kun 5 billeder ???
Hvor klumrer jeg i det. ????

NBNB Det der med seniormester ?? det er ikke i det her IT.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. december 2017 - 13:21 #1
i stifinder skal du slå visning af skjulte filer og mapper til (Vis/Indstillinger og i det vindue, fanebladet Vis og prik i 'vis skjulte filer, mapper og drev)
så bladrer du ind på C: Brugere [dit brugernavn] og mappen \AppData\Roaming Deri ligger din lokale kopi af Google Drev - kopier bare alle billeder derfra
Den mappe holdes synkroniseret med din online-mappe med Google Drev - husk, at det tager lidt tid at synkronisere mange data.
Avatar billede ranni Forsker
05. december 2017 - 20:23 #2
Hej claes.
Jeg fandt ikke kopi af Google Drev, men jeg ændrede i Mappe håndtering.
Jeg downloadede så igen den ene af 5 Zip mapper i G Drev med knapt 300 billeder.
Der kom så 4 billeder mere end de 5 ??
I panik åbnede jeg så i G Drev filen, delte de knap 300 billeder op i 4 portioner og downloadede dem separat , så gik det OK.

Jeg aner ikke hvad/hvorfor det sker.
Jeg har sendt/modtaget nogle tusinde billeder over G DREV uden at løbe i lign. problemer.
Hvis du kan fortælle/ved lidt om det, må du meget gerne.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2017 - 23:15 #3
korrupt zip fil ?
Avatar billede ranni Forsker
07. december 2017 - 14:23 #4
Jeg opdagede at 2 andre ZIP mapper heller havde taget alle billeder med.
Jeg skulle åbne ZIP i G Drevet og dele op i ikke over 100 billeder og så downloade dem til PC.
Det ærgrer mig , hvad er der galt ??

Jeg har sendt/modtaget tusindvis af billeder uden at have mødt det problem.