Avatar billede fredefredefrede Praktikant
06. december 2017 - 12:12 Der er 1 kommentar

Hjælp! Computer bliver ved med at genstarte efter opdatering

Hej. Så som i nok har gættet fra overskriften, er min Macbook gået mere eller mindre ned efter jeg forsøgte at opdatere den til den nyeste softwareopdatering (mener den hedder High Sierra). Min mac er rimelig gammel men havde kørt fint inden. Der var strøm nok til at opdateringen skulle kunne gå igennem, men jeg havde den ikke til strømforsyning. Jeg havde desuden heller ikke forbindelse til internettet under opdateringen, hvilket først gik op for mig efter.
Nå, men det, der sker med den nu, er, at den bliver ved med at genstarte med en fejlmelding, der beder mig om at trykke på en tast eller vente og dernæst kommer til log-in siden og dernæst kommer der endnu en fejlmelding med en masse kodesprog med sort tekstbaggrund, hvorefter den genstarter og begynder på ny.
Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe - tak på forhånd!
- Frederikke
Avatar billede sd8220 Seniormester
06. december 2017 - 12:24 #1
Det lyder til, at opdateringen kun er blevet delvist færdig.

Havde du plads nok på disken til opdateringen?

Hvis den havde hentet den, skulle den egl ikke behøve internet-forbindelse undervejs.

Prøv at starte fra din Recovery-partition og vælg geninstaller system.

Hold Kommando+R nede lige efter startplinget, så starter den på den måde.