Avatar billede Heibel Praktikant
14. december 2017 - 13:04 Der er 3 kommentarer

Spørgeskema/hjælp til viden om animatorer (skoleopgave)

Hej jeg er en 17 årig pige og jeg går i 10ende klasse, og jeg er igang med at lave en doso opgave ( det er en obligatorisk opgave om et selv valgt emne)
Og jeg laver en om hvordan det er at være animator (og alt andet indenfor den genre)
Og jeg har så lavet et spørgeskema, og jeg tænkte på om nogen her inde ville svare på nogle af de her spørgsmål, alt erfaring er velkommen!
Min opgave skal være færdig inden den 18 december, så jeg er lidt tidspresset.

1. Hvorfor ville du gerne arbejde med animation/ arbejder du med animation?

2. Hvad er det der driver dig til at blive ved?

3. Er du bange for at det skal slå fejl, og du ender med ikke at have noget arbejde, eller at have nogle muligheder for at få det?

Hvis der er noget andet du føler at jeg har glemt så må du meget gerne skrive det til mig, jeg vil sætte pris på alt den viden jeg kan få om emnet.
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. december 2017 - 13:29 #1
Prøv også at skrive til firmaer der arbejder med animation, ikke sikkert der er så mange herinde der gør det.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
14. december 2017 - 15:09 #2
Måske du kan finde noget inspiration her:
http://www.animwork.dk/da/
Avatar billede jalved Ekspert
15. december 2017 - 11:56 #3
Selvom linket i #2 går til en engelsksproget side, så er det til animationsskolen i Viborg. Som i øvrigt gennem årene har fået meget ros.

Måske kunne det være en ide at lægge spørgsmålene på deres facebookside og bede om, folk ikke vil sende dig deres svar?

https://da-dk.facebook.com/TheAnimationWorkshop/