Avatar billede dressman1 Praktikant
15. december 2017 - 21:02 Der er 6 kommentarer

Min skærm hakker når jeg besøger visse hjemmesider...

Hej,
Et spørgsmål som er blevet stillet 10.000 gange før, men kan ikke finde svaret på nettet allligevel :-(

Jeg har en bærbar pc med Windows 10 - 64 bit.
8 Gigabyte ram
Celeron dual core CPU 1,8 Ghz

Som skrevet i overskriften så hakker min skærm - feks. når jeg er på Bt's hjemmeside. Ligeledes når jeg er på Facebook, dog ikke ligeså meget...

Jeg har den sidste nye driver til mit skærmkort.
Har de sidste nye opdateringer til adobe flash og lignende...

Nogle ideer til en løsning ??

Hilsen
dressman1
Avatar billede jalved Ekspert
15. december 2017 - 21:12 #1
Hvor længe har den hakket? Er det selve skærmen eller er det browseren?

Hvilken browser bruger du og har du prøvet i anden, om problemet også opstår der?
Avatar billede dressman1 Praktikant
15. december 2017 - 21:24 #2
Hej Jalved :-)
Jeg bruger Chrome. Ved ikke om det er skærmen eller browseren, men havde ikke lige overvejet at prøve en anden broswer.
Det har jeg prøvet nu - har prøvet edge og der kører den uden at hakke...
Så på den måde er problemet jo løst, men hvad hvis jeg helst vil bruge chrome, hvordan kan jeg så undgå at den hakker ?
Avatar billede jalved Ekspert
15. december 2017 - 23:18 #3
Prøv at geninstallere Chrome - måske er det nok til at løse problemet.

Hvis du har nogle tilføjelsesprogrammer, så test lige først, om Chrome fungerer uden at hakke, før du installerer dem.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2017 - 08:59 #4
#3 Gode tips :-)
Fjern Crome med Revo Uninstaller free.
Den vil fjerne alle rester af Crome med indstillinger og det hele. Det er vigtigt at der ikke efterlades nogen rester. Windows er slem til at genbruge ting der ikke er blevet fjernet:
http://download.cnet.com/Revo-Uninstaller/3000-2096_4-10687648.html?part=dl-&subj=dl&tag=button
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2017 - 12:23 #5
din computer er for langsom, derfor hakker det..  muligvis er flash synderen
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2017 - 12:44 #6
Processoren kan godt lige ligge på grænsen af hvor du får et jævnt stream.
Du kan i joblisten se hvor højt den går op i % når du streamer.
Du kan få lidt ekstra ydelse ved at skifte til en anden profil i din strømstyring. Hvis den kører på balanceret ydelse vil du få lidt mere ud af pc ved at skifte til høj ydeevne.