Avatar billede Novice-1 Seniormester
17. december 2017 - 17:51 Der er 1 kommentar

ELLER Gmail der driller -åbner/ gemmmer somPDF -udskriver blankt papir!! (kopi fra: andet software)e

hej
jeg har helt alm. mail adr hos googel på på nettet
når jeg har åbnet  dokumenter med brevhoved  åbnede google med pdf convektor
  MEN ak og ve også omdøbt dem til PDF filer
når jeg så har kopieret eller gemt dem hjem på min pc, så ser det rigtig nok ud -
---den åbner aautomatisk med adobe -som jeg ikke har licens til
----men vælger jeg udskriv -så kommer der konsekvent kun et blankt stykke papir ud
en  enkelt gang kun med brevhoved på

skal jeg til at købe adobes pdf program  -for at kunne udskrive teksten som den ses på skærmen
--og vil det løse problemet og vi
---og kan et  gratis PDF program  løse samme problem

og hvordan undgår jeg  at google åbner  -OG- gemmer dokumenter med et enkelt brevhoved som pdf fil
---der så viser dokumentet som det oprindelig så ud -men udskriver ett blank stykke parpir

--eller er det mig der ikke så mig for da jeg lod google åbne det med PDF  knvecktor

eller er det selve WINDOWS 10  der driller mig

Har søgt at åbne filerne med word i stedet for, men så går der hhelt kuk i hvor  hvor på dokumentet brevhovedet vises
spørgsmålet åbnes samtidig under andet software og browswer --hvis det er browseren der driller

PS HVILKET GRATIS PDF PROGRAM SKAL JEG I GIVET FALD VÆLGE NÅR DET KUN SKAL KUNNE ÅBNE PDF FILER
---og hvor henter jeg det -fra sikker side

på forhånd  tusind tusind tak for hjælpen
Novice
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. december 2017 - 17:53 #1
Lad nu være med at forurene med dobbelt-poster og følg den tråd, du lige har startet her:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1020842