Avatar billede sorenzoo Juniormester
19. december 2017 - 11:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Glemt kode på Ipad.?

Jeg har en kunde der har glemt koden til sin Ipad, er det noget man kan nulstille eller geninstallere forfra, ellers hvad gør man lige der.?
Avatar billede INK Ekspert
19. december 2017 - 11:52 #1
Kunden har et AppleID og en tilhørende kode. Kan kunden huske dette er sagen enkel. Tilslut med kabel til en PC/Mac og følg nulstillingsanvisninger fra Apples hjemmeside.
Skulle kunden have glemt både adgangskode og AppleID/kode, så er sagen meget vanskelig - men mulig. Med en original faktura og ID kan man få Apple til at låse spaden op. Kræver henvendelse og måske 2-3 dages ventetid.
Man kan være heldig, at kunden husker AppleID ofte lig mailadressen og på iCloud.com kan man så trykke glemt password. Nulstilling kan så sendes til mailadresse eller sms, såfremt kunden har husket at oplyse mobilnummer.
Avatar billede INK Ekspert
19. december 2017 - 11:53 #2
Der skulle selvfølgelig stå iPad'en og ikke "spaden" - den stavekontrol giver jeg ikke meget for 😀
Avatar billede claes57 Ekspert
19. december 2017 - 13:34 #3