Avatar billede kirstine12 Juniormester
12. januar 2018 - 21:44 Der er 3 kommentarer

opdatering fejler

Mine apps på samsung mobiltablet vil ikke opdatere. Netforbindelsen er ok - kan gå på mail og andet på nettet. Tror det er en indstilling et sted der blokerer, nogen der kan hjælpe? Jeg trykker opdater og timeglasset ruller men opdaterer ikke. Alle mine apps står til at skulle opdateres ligenu. Er bange for sikkerheden hvis jeg bruger dem. Ingen andre problemer nu eller før med tabletten.
vh
Avatar billede falster Ekspert
13. januar 2018 - 00:45 #1
Hvis man googler "android apps won't update" fås ofte dette råd:

"Go to Settings > Apps > All > Google Play Store and select both Clear data and Clear cache and finally Uninstall updates. Restart your device, open Google Play Store and try to download the app again."
Avatar billede kirstine12 Juniormester
14. januar 2018 - 22:32 #2
Jatak, noget i den retning prøvede jeg, men endt med at få besked fra Samsung support om at nulstille hele tabletten, desværre. De sendt en manual om backup til alt men den kunne jeg ikke åbne. Og det lød også indviklet, så jeg valgte at nulstille. Resultatet er fint men meget besværligt.
Man kan jo ikke uninstalle alle apps? Og så installere igen? Ikke så hensigtsmæssigt, men resten af dit svar er fint og det havde jeg prøvet men glemt at skrive til dig.
vh
Avatar billede falster Ekspert
14. januar 2018 - 23:45 #3
ad. "finally Uninstall updates":
I den danske Androidversion, som jeg kender, er det en knap i indstillinger - Oplysninger om appen (Google Play Butik), der hedder "Afinstaller opdateringer".

Det er altså ikke alle apps der skal afinstalleres. Kun (opdateringer ved) tryk på den knap.