Avatar billede Henriette Hyldgaard Praktikant
17. januar 2018 - 13:00 Der er 4 kommentarer

Facebook, hvordan får jeg min side tilbage igen?

Hej Har 2 facebooksider. En privat: https://www.facebook.com/henriette.hyldgaard.9
Og min side til mit "malevirke": https://www.facebook.com/HenrietteHyldgaardmalerier/

Har fået en mail om at jeg er blevet fjernet som admin på min maleside. Det er ikke hack. Det skete samtidig med at jeg var ved at oprette en facebook business manager!
Aner ikke hvad der er sket.

Hvordan får jeg min side tilbage igen? Nogen der kan hjælpe mig?

MVH
Henriette Hyldgaard
Avatar billede Jhja Seniormester
17. januar 2018 - 13:20 #1
De er vist vanskelige at kontakte. Har du prøvet at klikke på spørsmålstegnet på den blå linie øverst til højre og velg Rapporter et problem?
Avatar billede Henriette Hyldgaard Praktikant
17. januar 2018 - 13:34 #2
Tak for dit forslag. Har lige prøvet det, men der kommer ikke noget individuelt svar, bare nogle tidligere spørgsmål der ligner, men der var ikke nogen der passede på mit problem. Håber du har andre forslag?
Avatar billede Henriette Hyldgaard Praktikant
17. januar 2018 - 15:51 #3
Hvis der ikke er nogen her der kan hjælpe mig, kan I så hjælpe mig med hvor jeg kan søge hjælp?
Please.
Har selvfølgelig skrevet til FB flere forskellige veje rundt.

MVH
Henriette
Avatar billede Jhja Seniormester
17. januar 2018 - 22:54 #4
Forbrugerrådet har skrevet lidt om hvordan kontakte FB, men det ser ud som deres info er lidt forkert eller forældet. Det er måske en ide at kontakte dem og høre om de har andre forslag.
https://taenk.dk/test-og-forbrugerliv/digitale-tjenester/saadan-kontakter-du-facebook