Avatar billede Jannickhess Professor
17. januar 2018 - 17:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet upload meget "langsomt" ?

Her i dag den 17. januar 2018,
Min upload hastighed har jeg målt her i dag til 19 mbit/ps, men på trods at dette så vil outlook ikke sende nogen bilag der næsten intet fylder ?

330 kbit stykket, indscannet her i dag.

Nu har den kørt i i timevis, min pcér uden at den er færdig med at gøre klar til at kunne sendes,

Jeg har ikke læst om nogen fejl så hvad kan det evt skyldes ?
Avatar billede jalved Ekspert
17. januar 2018 - 19:02 #1
Når du skriver, du ikke har læst om nogen fejl, så lyder det som om, du bruger Outlook.com via din browser.

Jeg oplever selv tit, at det kan være lidt langsommeligt at vedhæfter filer med Outlook, men når det er så langsomt, så ville jeg nok prøve nogle andre ting.

Kør en CCleaner og genstart din browser. Evt. prøv i en anden browser, om det løser problemet.

Hvis det fortsat gør knuder, kan du evt. også bare bruge en fil tjeneste som fx wetransfer.com eller Filemail.com. De er som regel lynhurtige.
Avatar billede Jannickhess Professor
17. januar 2018 - 19:28 #2
Ja jeg bruger outlook via min browser,
Det jeg mente med fejl, det er at min udbyder ikke har nævnt problemer, med internettet i mit område.

Ja okay, tak for hjælpen, det vil jeg så prøve
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2018 - 01:10 #3
det lyder nu mere som om din browser er syg
Avatar billede Jannickhess Professor
28. januar 2018 - 22:27 #4
Kan det evt. skyldes at onedrev er fyldt helt op med filer ?
de 1 tb jeg har abonnement på via office 365 ?
Avatar billede Jannickhess Professor
16. november 2019 - 23:07 #5
Jeg lukker spørgsmålet

Tak for hjælpen