Avatar billede iblarsen Praktikant
28. januar 2018 - 06:46 Der er 4 kommentarer

OneDrive større end 10 GB

Hej
Jeg har læst at Windows 10 ikke kan holde OneDrive i sync, hvis der ligger mere end 10GB data på dette 'drev'.

Findes der en work-around til at løse dette problem?

/Ib
Avatar billede INK Ekspert
28. januar 2018 - 08:05 #1
Hvor har du læst dette?

Lyder mærkeligt, da OneDrive gratis udgaven er 15 GB og jeg har pt 40 GB disponibel grundet bonustillæg.
Avatar billede iblarsen Praktikant
28. januar 2018 - 09:37 #2
Hej ink
Jeg har også masser af plads - det er ikke noget problem.

Det er synk'en mellem den OneDrive som ligger 'i Stifinderen' og den OneDrive som ligger 'i skyen'.
Det med de 10 GB har jeg fundet her: https://support.microsoft.com/en-us/help/4028268/windows-fix-onedrive-sync-issues

/Ib
Avatar billede claes57 Ekspert
28. januar 2018 - 09:49 #3
de 10gb er 'file size' dvs den enkelte fil må ikke være over 10gb. Men samlet må filer i en mappe gerne fylde mere.
Avatar billede iblarsen Praktikant
28. januar 2018 - 09:52 #4
Har løst det ved at installere App'en i stedet for. Den har ingen problemer ?????