Avatar billede Anita Sørensen Juniormester
29. januar 2018 - 14:46 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Farveudskrift kun fra gl. pc. Ikke fra ny pc.

Jeg har 2 bærbare pc'er. En ældre, som kører Windows 7 og en nyere pc, som kører Windows 10. Den gamle kan jeg få til at printe i farver på min ellers udmærkede HP Envy 4526 printer. Men den nye pc kan jeg kun få sort/hvide print fra.
Kan nogen hjælpe???
Anita
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2018 - 15:46 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2018 - 15:47 #2
Når du har hentet filen, så højreklik på den og kør som administrator.
Avatar billede Anita Sørensen Juniormester
31. januar 2018 - 15:31 #3
Mange tak for forslaget, som jeg desværre ikke fik noget ud af. Jeg har flere gange forgæves prøvet at "genkonfigurere" (tror jeg det hed) printeren. Men nu har jeg (i Kontrolpanelet) fjernet alle de programmer, der stod noget med HP på, i håb om at kunne afinstallere printeren og så installere den forfra. Håber, jeg kan få det via nettet, for er lige kommet i tanker om, at der ikke er noget diskdrev på denne pc, hvis dét skulle være nødvendigt :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2018 - 16:02 #4
Driver hentes fra nettet :-)
Avatar billede Anita Sørensen Juniormester
01. februar 2018 - 09:59 #5
Endnu engang tak til Eksperten :-).
Jeg har først slettet printeren - og derefter ny-installeret printeren - og HURRA - nu virker det som det skal :-))
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2018 - 15:47 #6
Velbekomme. Hvis #1 var det det løste dit problem, marker denne som løsning :-)
Avatar billede Anita Sørensen Juniormester
01. februar 2018 - 20:04 #7
Øhhh - er ikke så skrap til det her. Så véd ikke helt, hvad du mener. Hvad betyder f.eks. #1? og - Åhhhh - nu ser jeg pludselig det orange "Marker som løsning" her ovenfor. :-))
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2018 - 15:58 #8
Det er også fint. Men du har ikke valgt det indlæg der var løsningen på problemet.
Ser du efter så er alle indlæg markeret med marker som løsning. Det er her man vælger hvilket indlæg løsning lå i :-)
Som jeg kan forstå det så var den driver du hentede fra indlæg #1 der løste dit problem ikke?
Avatar billede Anita Sørensen Juniormester
04. februar 2018 - 19:01 #9
Nej - dét der hjalp, var at jeg slettede printeren fuldstændigt i computeren og ny-installerede den igen. :-))
Avatar billede 220661 Ekspert
04. februar 2018 - 19:57 #10
Super. Tak for din tilbagemelding :-)