Avatar billede tanjaoue Juniormester
30. januar 2018 - 10:57 Der er 2 kommentarer

Hvor/hvem kan man spørge?

Jeg er på kig efter en "platform"

Jeg er på kig efter en som kan hjælpe med følgende opgave.
Jeg skal lave en platform som skal på en stor touchskærm. På denne skal der vises forskellige billeder som bare kører som et helt standard dias show...

MEN når skærmen "aktiveres" med touch skal den vise små forskellige billeder som man så kan klikke på og dermed se nærmere detaljer (et datablad måske i form af pdf)

Når den som er færdig med at kigge skal han/hun kunne vælge de datablade de synes var interressante... hvorefter programmet skal kunne sammensætte dette til et lille katalog og sende det til kunden.

Samtidig skal kunden registrere navn og email så vi i firmaet kan se statistik på hvor mange der benytter sig af denne mulighed.

_____________

En anden mulighed er at den store skærm KUN skal vise billeder... også have en APP på en monteret IPAD eller lignende som kunderne så kan bruge,,, dvs, i dette tilfælde vil det skulle kunne fungere som en app.

På appen skal der også være mulighed for at trykke på "kontakt" så vi enten ringer til dem, eller de kontakter os.
samt mulighed for at indtaste forskellige data.

_____

Er der nogen der kan løse en sådan opgave eller kender nogle som kan ?
gi mig gerne et praj :)
Avatar billede supertekst Ekspert
30. januar 2018 - 11:59 #1
Lyder spændende!

Apropos kan jeg nævne at jeg i forbindelse med anden opgave har anvendt et "tastatur" på en touch skærm.
Avatar billede supertekst Ekspert
30. januar 2018 - 14:45 #2
Du velkommen via: www.supertekst-it.dk | Kontakt - så skal jeg nok reagere.