Avatar billede NanoGeek Seniormester
30. januar 2018 - 19:03 Der er 4 kommentarer

Cookies EU plugin wordpress

Hvilket plugin bruger I til at løse den nye persondataforordning?

Det skal være et som først tillader Google Analytics at gå i gang når brugeren har accepteret cookies...
Avatar billede NanoGeek Seniormester
04. februar 2018 - 17:05 #1
Avatar billede Peter.s Praktikant
08. februar 2018 - 18:34 #2
Jeg bruger selv det plugin du lige nævnte, WeePie Cookie Allow - og jeg er super glad for det!

Jeg ved dog ikke, om det kan konfigureres til først af tillade Google Analytics at gå i gang når brugeren har accepteret cookies.
Avatar billede MadsenDK Juniormester
22. marts 2018 - 13:07 #3
Jeg bruger primært Cookie Law Info og kender en del andre, der ligeledes anvender det med succes. Det er super nemt at sætte op og du kan se eksempel på hvordan pluginet/cookie baren kommer til at se ud her: http://www.stlaan.dk/
Og du kan selv vælge farve, så det passer til dit design, så det er et klart plus i min bog :)
Avatar billede MadsenDK Juniormester
22. marts 2018 - 13:09 #4
Glemte en henvisning til selve plugin-siden på Wordpress: https://da.wordpress.org/plugins/cookie-law-info/