Avatar billede Lotte Kobæk Praktikant
12. februar 2018 - 14:01 Der er 1 kommentar

Print fra Ipad pro til HP office pro 8600

Hej

Når jeg skal printe fra min iPad til min printer, er der godt nok forbindelse, men det der kommer ud af printeren er kun en lille del af det jeg ønsker at printe. Når jeg eksempelvis printer en mail fra iPad, kommer der kun et lille hjørne af mailen ud hvor teksten er minimeret og står i øverste hjørne af A4 papiret.
Når man er i print menuen på iPad viser den også kun et lille udpluk af den øverste del af mailen. Den printer fint alle sider men kun et lille hjørne af hver. Er det noget I er støt på og kan hjælpe med en løsning på?

Har tjekket at denne printer ikke er en air printer.

Hej fra Lotte
Avatar billede INK Ekspert
12. februar 2018 - 17:28 #1
Hvis din printer ikke har AirPrint, så skal du udskrive gennem en HP app installeret på din iPad.
Disse apps er ikke alle lige fikse, så det kan være noget bøvl.
Alternativt kan du udprinte gennem en Mac/PC, der har et "AirPrint" program installeret. For en Mac kan det være HandyPrint. For Windows ??