Avatar billede NO1dane Mester
16. februar 2018 - 09:22 Der er 2 kommentarer

Printserver tilgang Lan/wifi

HEj

Jeg har en printserver (win7)med delte printere som bruges 6-7 steder på lokationen
softwaren er bartender label print automation.
Det kører faktisk ok, mit problem er bare at de pcér (win7)med bartender som har forbindelse via lan arbejder meget hurtigere end de to pcér (win7)som kobler op trådløs til serveren via accespointe(det virker som om et eller andet skal tjekkes meget mere når det kommer fra en trådløs enhed...?
Er der nogen som har kendskab til avanceret trådløs netværks opsætning...?
Fil og printdeling er tilladt i netværk og firewall...128 bit kryptering er afkrydset for netværksdeling...kan det være det??
Avatar billede Rune1983 Ekspert
16. februar 2018 - 10:53 #1
Er de filer der printes store?

Hvordan printer de trådløse enheder hvis de sender udskrift jobs direkte til printer?
Avatar billede NO1dane Mester
16. februar 2018 - 11:26 #2
Ganske små filer med tekst (25-40 kb), de trådløse bærbare har bartender klient printsoftware installeret, (det er på det her punkt de står med timeglas og tænker i op til 2-3 min før det sendes) de sender så printet op til den delte printer på serveren som sender det ned til printeren.